Continuitatea cercetarii sociale a business-ului
Planul de continuitate a activitatii reprezinta o colectie de proceduri si instructiuni de actiune dezvoltate special pentru restaurarea activitatii unei organizatii în caz de dezastru. Pentru a fi eficient, planul necesita testare, personal calificat si resurse alternative disponibile.
Derularea unui plan de continuitate operationala poate diferi în functie de companie, tip de organizare, domeniu de activitate etc. Exista însa standarde care stabilesc principalele etape ale acestui proces.
Cresterea capacitatii de influentare a politicilor publice
Suport de know-how în diferite stagii de dezvoltare
Cadru legal si predictibil – modele hibride de business
Mai multa colaborare cu institutiile statului
Resurse pentru promovare, comunicare si analize de marketing
Mediul antreprenoriatului social din România este compus din 53% femei si 47% barbati, fiind singurul astfel de ecosistem din Europa în care femeile sunt mai numeroase decât barbatii. În acelasi timp, 17% dintre inovatori lucreaza în domeniul incluziunii sociale, 17% în dezvoltare socio-economica, 16% în educatie, 15% în implicare civica, 14% în domenii transversale si 7% în sanatate.